menu
person

18:32
Коли "двійка" приносить радість!

 

Формувальне оцінювання багатьом із нас додає багато складнощів у процесі реалізації, доборі ідей для його втілення, якості залучення в освітній процес. У "Розумному вулику" вже опубліковано багато варіантів для здійснення ФО. Всі вони призначені для ідейного втілення, вмотивованого ситуаційного навчання та ефективної рефлексії.

У третьому класі разом з дітками ми вирішили реалізувати довготривалий проєкт, який  стане натхненником, контролером освіти та помічником у формуванні відповідальності та самосвідомості. Це складно і цікаво водночас. Для успішного старту нам знадобилося кілька тижнів (саме за цей період учні навчилися заповнювати сторінки аркуша відповідальності відповідально)) (вибачте за тавтологію).

Я розробила для діток аркуш, який щотижня вклеюю до щоденника. Це сторінка самооцінювання із рефлексією на звороті.

На цьому аркуші є можливість самостійно оцінювати свої успіхи щодо сприйняття інформації уроку:

0 балів - не розуміють інформацію уроку

1 бал - інформація зрозуміла, але потребує додаткової практики

2 бали - учень впорався із задачами уроку.

Змінити назви предметів можна у спеціальній програмі за покликанням в інструкції до проєкту (документ ворд).

Можна оцінити формат виконання домашнього завдання1 бал, якщо виконано, +1 бал, якщо виконано без сторонньої допомоги (це привчає діток до самостійності, нам це було дуже потрібно). Можна оцінити та водночас відстежувати виконання технології "Щоденні 3" та "Щоденні 5", за що дається по 1 балу за кожен критерій та +1 бал за перевиконання норми.

Заробити бали можна, відвідавши гуртки та виконуючи домашні обов'язки.

Усі підрахунки діти роблять самостійно. Залежно від кількості балів наклеюю до спеціальної сторінки щоденника медунці. У кожному класі потенціал набору балів може бути різним, тому ви можете самостійно контролювати кількість монеток-відзнак. У мене приблизно так:

0-59 балів -  0 медунців;

60-79 балів - 1 медунець;

80-109 балів - 2 медунці;

110-139 балів - 3 медунці;

140-169 балів - 4 медунці.

Заробити медунці складно, але результат виправдовує зусилля.

Наклеюю медунці у понеділок, бо саме у цей день збираю щоденники на перевірку (даю вихідні для заповнення рефлексійної сторінки). Вона показує, з якими труднощами зустрічається учень, які предмети далися важко, а які - легко.

Підводимо підсумки у кінці місяця. Для цього учні отримують прайс-лист та самі обирають, на що витратити зароблені монети. Для мене важливо, щоб покупки не мали матеріального підґрунтя, тобто такого, який не дасть можливості купувати продукти в магазині, або ігри, картки, це виключно спеціально створені розробки, які уніфікують проєкт, бо діти розуміють, що подібних товарів і послуг вони не отримають поза межами школи і класу.

Підтримуємо ідею медової школи, тому вся атрибутика має зображення нашого головного героя - Медка.

Деякі ідеї для заохочень:

Смартфончик, який підказує

Власник смартфончика задумує питання і просить знайомих написати 2-3 цифри, розшифровкою яких є підказка до питання учня.


Картка "Лапки допомоги"

У лівій колонці учень обирає пункт, який відповідає відчуттям, у правій - добирає такий самий колір і читає пораду.

Ваучер на звільнення від виконання домашнього завдання

У кінці місяця учень обирає, від скількох уроків він хоче отримати звільнення. Записи на ваучері робить тільки вчитель, вказуючи дату уроку, його назву, підтверджуючи покупку підписом.

На аркуші з медунцями ставлю позначку про те, скільки монеток використано. Медунці наклеюю сама, бо зустрічаються факти обміну на інші речі))), так контролюю процес.

Дітям потрібно постійно нагадувати про відповідальність і така мотивація, на жаль, діє не на всіх учнів. Дуже прикро, але навіть подібне розмаїття цікавинок не дає стовітсоткового зацікавлення.

Я завжди відкрита до пропозицій, тому, якщо у вас є інші актуальні ідеї для заківлення школярів, буду рада втілити їх у життя.

Комплект, з яким ви познайомилися у цій публікації, коштує 35 грн. Якщо ця інформація є актуальною для вас, напишіть, будь ласка, в особистому повідомленні у фейсбук.

АВТОРСЬКЕ ПРАВО ЗАХИЩЕНЕ ДЕРЖАВОЮ!

Статтями 176, 177, 229 Кримінального кодексу України передбачається кримінальна відповідальність за порушення прав на об’єкти інтелектуальної власності у вигляді накладання штрафу від 200 до 1000 неоподаткованих мінімумів прибутків громадян або виправних робіт від 2 років, або позбавлення волі до 2 років з конфіскацією відповідної продукції, устаткування та матеріалів, призначених для її виготовлення.

Категорія: Формувальне оцінювання | Переглядів: 5303 | Додав: karpitskcayae | Теги: розумнийвулик, формувальне_оцінювання | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 1
avatar
0
1 nadiavoltolnist • 23:21, 02.11.2021
Супер!Ви - розумниця.Креативність зашкалює.
avatar