11:56 Т. Г. Шевченко. Проект "Паспорт поета" | |
Візуалізувати свої знання - одне з найулюбленіших занять діток. У нашому класі завжди найцікавішими є командні проекти, які допомагають осучаснювати і відтворювати нематеріальну інформацію. Цього разу ми розпочали цикл проектів "Паспорт поета". Присвятили перший з них митцю пера і пензля, відомому українському поету і художнику Тарасу Григоровичу Шевченку. Проект реалізовували на основі квестової методики. Ми запланували 6 завдань, за якісне виконання яких учні отримували частину портрета Тараса Григоровича. Фінальний результат - виконані шість завдань і зібраний повний портрет. Це відбувалося так)) За основу паспорту я брала аркуш А3, згинала навпіл. На основу прилеювала аркуш кольорового паперу і розміщувала стратегічні надписи: "Україна", "паспорт", зображення герба.
Більше про наповнення. Завдання і результати діяльности були основані на інформації, яку учні вчать у 2-3 класі, доповнені дослідницькими елементами. Діти у процесі виконання проекту збирають і приклеюють портрет поета (у шаблоні є розмітка поділу на 6 частин). За кожне правильно виконане завдання частина портрета (його слід клеїти на ліву сторінку розгортки). 1 завдання - основні відомості про Т.Шевченка (прізвище, ім'я, по батькові, дата народження). Учні заповнюють картку на основі власного досвіду і знань, приклеюють її на праву сторінку. 2 завдання - місце проживання. Учасники отримують карту, на якій мають знайти с.Моринці і позначити свій населений пункт, для цього потрібно розмітсити для дітей у видному місці карту України або провести попередню роботу, щоб допомогти зорієнтуватися на місцевості. Позначки робимо за допомогою спеціальних міток: 1 - "Тут народився Т.Шевченко", 2 - "Тут живемо ми". Карту приклеюють до паспорту. 3 завдання - родове дерево. Для цього діткам роздала інформаційні картки, в яких вони знаходять інформацію про членів родини Шевченка і вписують до родовідного дерева (ім'я матері і батька мають знати: Катерина і Григорій). Приклеюють картку в паспорт. 4 завдання - знання творчості поета. Для цього роздала командам "Кобзарі", у яких діти мали знайти вірш "Садок вишневий коло хати" і на його основі заповнити пропуски на картці. 5 завдання - характеристика особистості. Для цього потрібно пригадати інформацію про частини мови: іменник, прикметник, дієслово. Серед запропонованих слів кожної категорії потрібно обрати тільки ті, які відповідають особистості Тараса Григоровича. Прикметники зафарбовуємо або обводимо жовтим кольором, іменники - зеленим, дієслова - блакитним. 6 завдання - знайомство з картинами художника. Для цього я запропонувала дітям розглянути картини і прочитати назви до них. Потрібно поєднати логічно поєднати назви з полотнами. За кожне виконане завдання учні отримували наліпку, яка засвідчувала правильність виконання дій та частину портрету Шевченка. На виконання завдань ми витратили 35 хв. Клас розділяла на 6 команд по 4 учні у кожній - це оптимальний поділ, бо у такому разі усі учасники команди отримують своє завдання: хтось читає, хтось пише, хтось вирізає, хтось приклеює. Корисно мінятися ролями, так кожен випробовує свої сильні і слабкі сторони. Усі матеріали у папці за покликанням - https://drive.google.com/drive/folders/10h47kcM0pqo-yk7kKHxvV695FdXRR7d8?usp=sharing Шановні колеги! Поважайте усе те, що ми вкладаємо у сенс поняття "академічна доброчесність". Користуючись матеріалами блогу, вказуйте дані про автора ідеї або надавайте покликання. Дякую за коментарі та оцінки! З повагою, Олена Карпицька Нехай приносить користь! | |
|
Всього коментарів: 1 | |
| |