menu
person

14:04
Звітний проект "Весна", 2 клас ЯДС

Проектна діяльність - це не муки і не біда, це крута активність, яка для діток є безперечно цікавою і захопливою. Сьогодні ми створювали звітний проект "Весна", за умовами якого команди мали систематизувати вивчену інформацію і перенести її на практичний досвід під час виконання завдань з групування. встановлення послідовностей, вибору доцільних фактів і т.п.

Знову ж таки буду повторюватись про важливість невербальної роботи, яка перетворює витаючу у повітрі інформацію на конкретні факти, які через дотикові операції запам'ятовуються надагато ефективніше. Прикладом цьому є елементарний процес пізнання одного з учасників команди, який не засвоїв вчасно потрібну інформацію і "поглинає" її вже під час рефлексивного уроку. Але і це неабиякий результат, бо головне те, що відклалося у голівках малих дослідників!

Для створення проекту потрібно поділити клас на команди по 4-5 учнів. Дайте дітям кілька хвилин на розподіл обов'язків.

Кожна команда повинна мати:

  • ножиці для кожного учня;
  • клей для кожного учня;

Що готує вчитель? Ваше завдання приготувати основу для роботи і аркуші для розрізування. За основу я брала аркуші А3 і згинала їх навпіл для утворення книжечки. Роздаємо ці книжечки командам і вручаємо перше завдання - оформлення титулки: вирізають букви весна, оформлюють її у власному стилі, приклеюють.

Друге завдання - приклеїти у правильній послідовності назви весняних місяців. Діти роблять це вже на лівій частині розгортки. наступне завдання отримує той, хто вже впорався!

Третє завдання - підписати весняні явища (наклеїти назви під фото).

Четверте завдання - погрупувати назви тварин у залежності від характристики: прокидаються від сну чи є активними цілий рік. Йдеться про весняні явища у житті тварин.

П'яте завдання - утворити ланцюг живлення з 3-4 об'єктів.

Шосте завдання - обрати серед явищ тільки ті, що є весняними, приклеїти у соти.

Сьоме завдання - систематизувати етапи розвитку травневого жука (хруща).

Восьме завдання - підписати назви весняних птахів, дев'яте завдання - риб.

Десяте завдання - записати спільні та відмінні ознаки кроликів і зайчиків.

Одинадцяте завдання - вирізати і приклеїти зображення весняної погоди.

Діти витратили 35 хвилин часу.

Шаблони завдань проекту тутhttp://surl.li/abdwa

Нехай приносить користь і радість!

Категорія: Проектне навчання | Переглядів: 282 | Додав: karpitskcayae | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar