10:22 Досліджуємо спільний успіх. Метрики | |
Такий спосіб здійснення формувального оцінювання ми використовували трохи більше тижня, бо так швидко набрати 150 см успіху було важко. ПЛЮСИ Прийом дослідження командного успіху "Метрики" вважаю ефектинвим, оскільки діти активізуються і викоритсовують більше свого індивідуального потенціалу для досягнення спільної освітньої мети. Так діти зближуються, а найцінніше в іншому: одні вчать інших, що удосконалює рівень їхньої майстерності, інші ж краще сприймають однолітків як наставників і швидше усвідомлюють інформацію уроків, не бояться бути неправими, задавати питання, уточнювати. Спільно з прийомом удосконалюється математична компетентність. формується толерантне ставлення серед учасників, усвідомлюється важливість дотримання правил і рутин, заокнів класної родини. Що потрібно для прийому "Метрики"? 1. Проаналізувати кількість учнів класу, умовно розділити їх на групи з оптимальною кількістю 4-5 учнів. 2. Придбати або знайти вдома вимірювальні стрічки (я купувала 6 штук по 1.50 м) у тій кількості, що відповідає кількості утворених груп. Підготувати упаковку канцелярських резиночок. Потріні прищепочки для відміток. 3. Визначити місце у класі для розміщення стрічок. Воно має бути перед очима і легко доступним. 4. Для кожної групи підготувати основу для збору канцелярських резиночок. Я використовувала звичайнісінькі еко-стаканчики, перевертала їх, а на дні писала номер команди, що діти чітко розуміли, до кого я звертаюся. 7. Для кожного уроку ми визначаємо критерії (5-6, залежно від складності теми), записуємо їх на видному місці. Для економії часу уроку завчасно друкую і розміщую у вільній частині дошки. прикріплюючи магнітами. 8. Одна резиночка - один успішно реалізований критерій для усієї команди. Самооцінювання учнями роботи групи і моя корекція індивідуального поступу. Резиночки діти отримують у кінці уроку. 9. Рахуємо їх у кінці дня. Діти рахують самі, але Ви, як медіатор, приймаєте їх, перевряєте обрахунки, уточнюєте, змінюєте позицію на стрічці. 9. У кінці дня самоаналіз.
Діти стали більш дисципліновано ставитися до своїх обов'язків. МІНУСИ: якщо у колективі не формується чесність по відношенню до себе і порядність по відношенню до інших, можуть виникнити труднощі. Не усвідомленість чесної гри призведе до того, що діти постійно знаходитимуться у стані змагання, а Вам потрібно буде шукати шляхи, як урівноважити ситуацію і при цьому зробити так, що учні усвідомили правильність Вашого підходу. Націлюйте їх відразу на те, що мета не у змаганні, а у важливості для кожної команди дістатися фінішу, адже той, хто пройшов цей шлях вже отримає позитив і для мозку, і для емоцій! Про нюанси Я придбала вузькі резиночки, які здавлювали стаканчики. Деякі з них до кінця марафону були не дуже у цілісному сттані. Пояснюючи дітям про не змагальний характер прийому, вони всеодно бачать, де чия позиція на стрічці. Одних це обурює, вони опукають руки, і як не докладали зусиль, так і далі не збираються цього робити. Інші ж навпаки: зосереджуються, активізуються і стараються. У цьому великий позитив командної роботи! Навіть якщо команда має лежебоку, його підтримають живчики)). Нехай приносить користь!
| |
|
Всього коментарів: 2 | |
| |