menu
person

10:22
Досліджуємо спільний успіх. Метрики

Такий спосіб здійснення формувального оцінювання ми використовували трохи більше тижня, бо так швидко набрати 150 см успіху було важко.

ПЛЮСИ

Прийом дослідження командного успіху "Метрики" вважаю ефектинвим, оскільки діти активізуються і викоритсовують більше свого індивідуального потенціалу для досягнення спільної освітньої мети. Так діти зближуються, а найцінніше в іншому: одні вчать інших, що удосконалює рівень їхньої майстерності, інші ж краще сприймають однолітків як наставників і швидше усвідомлюють інформацію уроків, не бояться бути неправими, задавати питання, уточнювати.

Спільно з прийомом удосконалюється математична компетентність. формується толерантне ставлення серед учасників, усвідомлюється важливість дотримання правил і рутин, заокнів класної родини.

Що потрібно для прийому "Метрики"?

1. Проаналізувати кількість учнів класу, умовно розділити їх на групи з оптимальною кількістю 4-5 учнів. 

2. Придбати або знайти вдома вимірювальні стрічки (я купувала 6 штук по 1.50 м) у тій кількості, що відповідає кількості утворених груп. Підготувати упаковку канцелярських резиночок. Потріні прищепочки для відміток.

3. Визначити місце у класі для розміщення стрічок. Воно має бути перед очима і легко доступним.

4. Для кожної групи підготувати основу для збору канцелярських резиночок. Я використовувала звичайнісінькі еко-стаканчики, перевертала їх, а на дні писала номер команди, що діти чітко розуміли, до кого я звертаюся.

7. Для кожного уроку ми визначаємо критерії (5-6, залежно від складності теми), записуємо їх на видному місці. Для економії часу уроку завчасно друкую і розміщую у вільній частині дошки. прикріплюючи магнітами.

8. Одна резиночка - один успішно реалізований критерій для усієї команди. Самооцінювання учнями роботи групи і моя корекція індивідуального поступу. Резиночки діти отримують у кінці уроку.

9. Рахуємо їх у кінці дня. Діти рахують самі, але Ви, як медіатор, приймаєте їх, перевряєте обрахунки, уточнюєте, змінюєте позицію на стрічці.

9. У кінці дня самоаналіз.

  • Чи успішними вони були?
  • Що вплинуло на позитивний/негативний результат?
  • Як подолати труднощі?

Діти стали більш дисципліновано ставитися до своїх обов'язків.

МІНУСИ: якщо у колективі не формується чесність по відношенню до себе і порядність по відношенню до інших, можуть виникнити труднощі. Не усвідомленість чесної гри призведе до того, що діти постійно знаходитимуться у стані змагання, а Вам потрібно буде шукати шляхи, як урівноважити ситуацію і при цьому зробити так, що учні усвідомили правильність Вашого підходу. Націлюйте їх відразу на те, що мета не у змаганні, а у важливості для кожної команди дістатися фінішу, адже той, хто пройшов цей шлях вже отримає позитив і для мозку, і для емоцій!

Про нюанси

Я придбала вузькі резиночки, які здавлювали стаканчики. Деякі з них до кінця марафону були не дуже у цілісному сттані.

Пояснюючи дітям про не змагальний характер прийому, вони всеодно бачать, де чия позиція на стрічці. Одних це обурює, вони опукають руки, і як не докладали зусиль, так і далі не збираються цього робити. Інші ж навпаки: зосереджуються, активізуються і стараються. У цьому великий позитив командної роботи! Навіть якщо команда має лежебоку, його підтримають живчики)).

Нехай приносить користь!

 

Категорія: Формувальне оцінювання | Переглядів: 786 | Додав: karpitskcayae | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 2
avatar
1
1 marinakisel77 • 15:06, 14.02.2021
Пані Оленочко,це ще одна бомба-шедевр!!!!Не перестаю захоплюватися Вами та Вашими талантами!!!!Вже хочу спробувати.Бо я ідея з магнітиками-групами-не те!!!!Дяяяяякую
avatar
0
2 karpitskcayae • 15:16, 14.02.2021
Нехай приносить користь
avatar