18:49 Вивчаємо множення | |
Ми ще не вчимо площу, але після таких диктантів процес усвідомлення поняття "площа" буде нескладним. Згодом до відображення на площині множення і ділення ми додали формувальне оцінювання і вже без нагадування учні можуть оцінювати свою діяльність смайлами. Даю діткам завдання: - зобразіть графічно вираз, наприклад, 3 помножити на 6. Діти відтворюють прямокутник з шириною у три клітинки та довжиною 6 клітинок. - зобразіть графічно вираз, наприклад, 3 помножити на 5. Обчисліть його значення. Поділіть фігуру на 3 частини. Діти відтворюють прямокутник з шириною у три клітинки та довжиною 5 клітинок, ділять його горизонтально двома лініями на три частини. Ця діяльність полегшує для діток розв'язання логічних завдань, типу: Олег розрізав смужку паперу на три частини. Скільки відрізів він зробив? (2) Або: Мілана поділила рулет на кілька частин, вона зробила 3 відрізи. На скільки частин поділила рулет дівчинка? (4) Графічне зображення результатів множення можна використати за допомогою вправ: 1. Запишіть вираз за схемою. Вираз до першої схеми такий: 4∙3=12 Перше число (4) - це кількість зафарбованих клітинок у стовпчику, а друге число (3) - кількість зафарбованих клітинок у рядочку. Добуток (12) - це кількість усіх зафарбованих клітинок. (Завантажити можна ТУТ) 2. Знайдіть усі вирази, що стосуються схеми. До цієї схеми можна підібрати вирази: 4∙8=32 Перше число (4) - це кількість зафарбованих клітинок в одному стовпчику, а друге число (8) - кількість зафарбованих клітинок в одному рядочку, ще можна сказати так: кількість наявних кольорів. Добуток (32) - це кількість усіх зафарбованих клітинок. 32:8=4 Ділимо на вісім, бо прямокутник розділили на вісім різних кольорів, або утворили 8 стовпчиків. (Завантажити моджна ТУТ) Нехай ця інформація буде для Вас корисною! | |
|
Всього коментарів: 0 | |