menu
person

18:49
Вивчаємо множення

Таблицю множення можна запам'ятовувати по-різному. Один із цікавих способів, яким ми користуємо на уроках математики - це графічне зображення випадків множення. Почалося все з графічних диктантів, які діти виконували із захопленням, а я формувала уміння слухати, чути і розуміти те, про що говорю. З графодиктантів ми поступово перейшли до множення. Діти легко запам'ятали закономірність і стали швидко відтворювати завдання. Зрештою, ми швидко зрозуміли ділення, адже ділити олівцем фігуру було зручно.

Ми ще не вчимо площу, але після таких диктантів процес усвідомлення поняття "площа" буде нескладним.

Згодом до відображення на площині множення і ділення ми додали формувальне оцінювання і вже без нагадування учні можуть оцінювати свою діяльність смайлами.

Даю діткам завдання:

- зобразіть графічно вираз, наприклад, 3 помножити на 6. Діти відтворюють прямокутник з шириною у три клітинки та довжиною 6 клітинок. 

- зобразіть графічно вираз, наприклад, 3 помножити на 5. Обчисліть його значення. Поділіть фігуру на 3 частини. Діти відтворюють прямокутник з шириною у три клітинки та довжиною 5 клітинок, ділять його горизонтально двома лініями на три частини.

Ця діяльність полегшує для діток розв'язання логічних завдань, типу: Олег розрізав смужку паперу на три частини. Скільки відрізів він зробив? (2) Або: Мілана поділила рулет на кілька частин, вона зробила 3 відрізи. На скільки частин поділила рулет дівчинка? (4)

Графічне зображення результатів множення можна використати за допомогою вправ:

1. Запишіть вираз за схемою.

Вираз до першої схеми такий:

43=12

Перше число (4) - це кількість зафарбованих клітинок у стовпчику, а друге число (3) - кількість зафарбованих  клітинок у рядочку. Добуток (12) - це кількість усіх  зафарбованих клітинок. (Завантажити можна ТУТ)

2. Знайдіть усі вирази, що стосуються схеми.

До цієї схеми можна підібрати вирази:

4∙8=32

Перше число (4) - це кількість зафарбованих клітинок в одному стовпчику, а друге число (8) - кількість зафарбованих  клітинок в одному рядочку, ще можна сказати так: кількість наявних кольорів. Добуток (32) - це кількість усіх  зафарбованих клітинок.

32:8=4

Ділимо на вісім, бо прямокутник розділили на вісім різних кольорів, або утворили 8 стовпчиків. (Завантажити моджна ТУТ)

Нехай ця інформація буде для Вас корисною!

Категорія: Проектне навчання | Переглядів: 1684 | Додав: karpitskcayae | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
avatar